Retourneren

Klantenservice

Retourneren

Ons streven is dat u tevreden bent met uw aankoop. Echter kan het voorkomen dat u een artikel onverhoopt niet voldoet aan uw verwachtingen.

Online aankoop

Het retourneren van een online artikel is geen enkel probleem. U kunt uw online bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren*. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. Voor het retourneren van artikelen die online gekocht zijn gelden de volgende voorwaarden:

• De originele kaartjes en labels dienen nog aan het artikel bevestigd te zijn.
• Het artikel dient compleet, ongebruikt en onbeschadigd te zijn.
• Het artikel dient nog in de originele productverpakking te zitten.
• Uit hygiënisch oogpunt kunnen kussens en dekbedden, niet retour worden genomen tenzij deze verzegeld zijn of de verpakking van de artikelen zichtbaar niet open is geweest.

Verzending retour bestelling

U kunt via onderstaande verzendmogelijkheden uw bestelling retourneren:

PostNL

Gebruik altijd de meegeleverde adressticker en sluit het ingevulde retourformulier bij. Hiermee kunnen wij uw retourzending zo snel mogelijk verwerken. Na inlevering van uw pakket ontvangt u een verzendbewijs. Zodra uw retourzending bij ons binnen is, ontvangt u van ons een e-mail ter bevestiging. Zodra uw retouraanvraag is verwerkt, krijgt u het aankoopbedrag van het artikel terug. De verzendkosten en eventuele kosten voor het inpakken van uw zending worden niet teruggestort.

CILO Bezorgservice

Als u grote artikelen wilt retourneren, zoals bijvoorbeeld een bank, dan kunt u contact opnemen via 0575 - 583656 of het contactformulier voor het maken van een retourafspraak.

*Artikelen die u zelf heeft samengesteld (geconfigureerd) worden op maat voor u gemaakt en kunnen niet worden geretourneerd.